BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI I ROZWOJU URZĘDU MIEJSKIEGO W SKOCZOWIE
Pełna dokumentacja dotycząca naboru została zamieszczona pod linkiem w BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie – wystarczy kliknąć tutaj.
I. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie wyższe,
5. co najmniej pięcioletni staż pracy na podstawie umowy o pracę lub wykonywanie przez co najmniej pięć lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu,
6. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. wykształcenie oraz umiejętności i predyspozycje zawodowe:
a. preferowane wykształcenie o kierunku: budownictwo,
b. preferowane 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub stanowisku związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
c. preferowane uprawnienia budowlane o dowolnej specjalności,
d. znajomość przepisów prawa z obszaru budownictwa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
e. znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
f. bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji i remontów,
g. biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office
h. prawo jazdy kat. B
2. predyspozycje osobowościowe:
a. umiejętność kierowania zespołem,
b. umiejętność analitycznego myślenia, rzeczowej argumentacji i przejrzystej prezentacji oglądów,
c. umiejętność samokształcenia,
d. odporność na stres,
e. dyspozycyjność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Kierowanie oraz koordynowanie całokształtem zadań realizowanych przez podległy wydział, w szczególności:
- planowanie, przygotowywanie i realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych w Gminie,
- odbiór i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
- udział w procesach udzielania zamówień publicznych na realizację inwestycji i remontów,
- udział w procesach ubiegania się o środki finansowe na realizację inwestycji i remontów,
2. zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału,
3. organizowanie pracy oraz nadzór i kontrola właściwego poziomu wykonywanych zadań przez pracowników,
4. realizowanie uchwał Rady Miejskiej i zadań wynikających z aktów prawnych.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej itp.,
6. oświadczenie o:
a. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim w Skoczowie.
UWAGA: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4,5
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych w styczniu br. był niższy niż 6%.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. aktualne miejsce pracy – Skoczów, ul. Mickiewicza 14 (w najbliższych miesiącach planowane jest przeniesienie wydziału - Skoczów, Rynek 3 ),
2. aktualnie stanowisko pracy znajduje się na I piętrze, brak możliwości korzystania z windy, po przeniesieniu na Rynek 3 - II piętro, winda,
3. praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych,
4. udział w posiedzeniach komisji, sesjach Rady Miejskiej,
5. stanowisko decyzyjne, wymagające szybkiego reagowania, narażone na stres,
6. możliwość pracy w terenie,
7. praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy), pełny etat.
8. wynagrodzenie zasadnicze od 4.500 zł do 6.000 zł brutto oraz dodatkowe składniki wynagrodzenia miesięcznego tj. dodatek funkcyjny, dodatek za wieloletnią pracę, wynagrodzenie jest ustalane na podstawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Skoczowie,
9. w przypadku osób, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 albo wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.6.2021” oraz wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska - w terminie do dnia 12 marca 2021 r.
2. Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania).
4. Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązku informacyjnego RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 8280110.
VIII. Informacje dodatkowe.
1. Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana dnia 17 marca 2021 r. w godzinach pracy urzędu pod nr telefonu 033 853 38 54 w.110.
2. Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną zniszczeniu.
4. Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.